Στις 28 Μαρτίου 2025, ο καθητητής Φυσικής Αγωγής κ. Σωτήριος Παππάς πραγματοποίησε στο τμήμα Β4 του σχολείου δειγματική διδασκαλία στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής με θέμα: «Άσκηση σε Υψηλές Θερμοκρασίες – Συνθήκες Καύσωνα» εστιάζοντας στις σωστές πρακτικές που απαιτούνται για την ασφαλή εκτέλεση σωματικής δραστηριότητας υπό υψηλές θερμοκρασίες. Η διδασκαλία περιελάμβανε μια σειρά δραστηριοτήτων που είχαν στόχο την προστασία από τις επιπτώσεις του καύσωνα, όπως η υπερθέρμανση και η αφυδάτωση.
Η διδασκαλία επικεντρώθηκε στην εξοικείωση των μαθητών με τις σωστές πρακτικές άσκησης κατά τη διάρκεια του καύσωνα, εστιάζοντας στην ενδυνάμωση και τις δρομικές ασκήσεις. Οι μαθητές ενημερώθηκαν για τις επιπτώσεις του καύσωνα στο σώμα και τις στρατηγικές προστασίας, όπως η ενυδάτωση, η σωστή ενδυμασία και η χρήση αξεσουάρ προστασίας από τον ήλιο.
Η διδασκαλία περιλάμβανε τρεις βασικές φάσεις: προθέρμανση, κυρίως μέρος και αποθεραπεία. Κατά τη διάρκεια του κυρίως μέρους, οι μαθητές συμμετείχαν σε δρομικές ασκήσεις και ασκήσεις ενδυνάμωσης με το βάρος του σώματος. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ανάγκη προσαρμογής των ασκήσεων ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες και τη σωστή εκτέλεση των ασκήσεων υπό θερμές συνθήκες.
Την δειγματική διδασκαλία παρακολούθησαν ο Διευθυντής του Σχολείου κ. Κουφογιάννης Ευθύμιος – και έχων τη Φυσική Αγωγή ως δεύτερη ειδικότητα, ο Σχολικός Συντονιστής κ. Δημόπουλος Κωνσταντίνος,ο έτερος καθηγητής Φυσικής Αγωγής κ. Κουβέλης Χρήστος καθώς και η καθηγήτρια ΠΕ07 κα. Γεωργακοπούλου Ιωάννα.
Με την ολοκλήρωση της δραστηριότητας, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να εφαρμόσουν τα όσα έμαθαν στην πράξη, αποκτώντας γνώσεις και δεξιότητες που θα τους επιτρέψουν να εκτελούν με ασφάλεια ασκήσεις ακόμα και υπό συνθήκες καύσωνα.
Η διδασκαλία αυτή προσέφερε στους μαθητές όχι μόνο τις απαραίτητες θεωρητικές γνώσεις, αλλά και πρακτικές συμβουλές για την προστασία τους, ενισχύοντας την κατανόηση της σημασίας της φυσικής κατάστασης και της ασφάλειας κατά τη διάρκεια της άσκησης σε ακραίες καιρικές συνθήκες.
Ακολούθησε ανατροφοδότηση από τον καθηγητή Φυσικής Αγωγής με στόχο να καλύψει διάφορες πτυχές της διδασκαλίας και της μάθησης και να βοηθήσει στην βελτίωση της διδασκαλίας του μαθήματος.