Το 4ο Πειραματικό ΓΕΛ Τρικάλων “Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης” συμμετείχε με διακρίσεις στους Ή Διαλυκειακούς Ρητορικούς Αγώνες Π.Ε. Τρικάλων, οι οποίοι διεξήχθησαν στο 1ο ΓΕΛ Τρικάλων στις 11 και 12 Απριλίου 2024. Την πρώτη ημέρα κατά την προκριματική φάση προκρίθηκαν στους ημιτελικούς των ρητορικών αγωνισμάτων οι μαθήτριες Παπαχρήστου Μαρία (Α τάξη) και Πανταζή Δανάη (Β τάξη) στο ατομικό αγώνισμα του Αυθόρμητου Λόγου. Ο μαθητής Μπέης Ιάσονας (Α τάξη) προκρίθηκε στους δέκα καλύτερους ομιλητές των Διττών Λόγων, με την ομάδα του στους Διττούς Λόγους να προχωρά στην ημιτελική φάση.
Τη δεύτερη ημέρα των Αγώνων η Παπαχρήστου Μαρία διακρίθηκε στον τελικό του Αυθόρμητου Λόγου, καταλαμβάνοντας τη δεύτερη θέση, ενώ η ομάδα του Ιάσονα Μπέη ήταν ο μεγάλος νικητής του τελικού στους Διττούς Λόγους.
Το σχολείο μας συμμετείχε δυναμικά στους Αγώνες με μία ομάδα μαθητών και μαθητριών, που στο σύνολό της απαρτιζόταν από τους εξής μαθητές και μαθήτριες:
Τσέργα Ευθαλία, Α τάξη, Προτρεπτικός Λόγος
Τσιχρίνης Χρήστος, Α τάξη, Προτρεπτικός Λόγος
Καραβασίλη Γεωργία Μαρία, Α τάξη, Προτρεπτικός Λόγος
Πανταζή Δανάη, Β τάξη, Αυθόρμητος Λόγος
Παπαχρήστου Μαρία, Α τάξη, Αυθόρμητος Λόγος
Χατζή Άννα Μαρία, Α τάξη, Αυθόρμητος Λόγος
Λαμπροπούλου Αικατερίνη, Α τάξη, Διττοί Λόγοι
Μήτσιος Μάριος, Α τάξη, Διττοί Λόγοι
Μπέης Ιάσονας, Α τάξη, Διττοί Λόγοι
Οι μαθήτριες Γιαννή Μαρία Άννα και Γκίκα Ελένη από την Α τάξη διευκόλυναν τη διεξαγωγή των αγώνων ως χρονομέτρες.
Υπεύθυνη της ομάδας Ρητορικής ήταν η Στεργιανή Ζήση, Φιλόλογος του σχολείου μας. Κριτές στους Αγώνες υπήρξαν οι εκπαιδευτικοί Στεργιανή Ζήση, ΠΕ 02, Κουβάτα Φωτεινή, ΠΕ 02, Τσιάκα Ζωή, ΠΕ 06.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλες και όλους τις μαθήτριες και τους μαθητές της ομάδας Ρητορικής του σχολείου μας! Ένα μεγάλο μπράβο στη Μαρία και στον Ιάσονα! Η μύηση στη Ρητορική, την τέχνη του λόγου, είναι μύηση στην ίδια τη σκέψη από όπου εκκινούν και όλες οι διεργασίες εκφοράς της. Η έκφραση της σκέψης δημιουργεί ένα πεδίο ανταλλαγής απόψεων, με “συγκρούσεις” και συμφωνίες, αναθεωρήσεις και προβληματισμό. Αυτό είναι και το ζητούμενο για τους εφήβους μας: μια συνεχή αναδιαμόρφωση της σκέψης, που γίνεται όλο και πιο κριτική μέσα από την τέχνη της πειθούς. Θερμές ευχαριστίες οφείλουμε στη Διεύθυνση και τον σύλλογο διδασκόντων του 1ου Λυκείου Τρικάλων για την άψογη διοργάνωση των Αγώνων.