Always striving for excellence για το 4ο Πειραματικό Λύκειο Τρικάλων «Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης»!

You are currently viewing Always striving for excellence για το 4ο Πειραματικό Λύκειο Τρικάλων «Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης»!

Με δέκα (10) βραβεία επέστρεψαν οι μαθήτριες και οι μαθητές της ομάδας Αγγλικής Ρητορικής του 4ου Πειραματικού Γενικού Λυκείου Τρικάλων «Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης» από τον 2o Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ρητορικής στα Αγγλικά ‘SPEAK LAB ORATORY GAMES’ των εκπαιδευτηρίων N. Μπακογιάννη, που διεξήχθη στη Λάρισα την Παρασκευή 19/4/2024 και το Σάββατο 20/4/2024. Στη φετινή διοργάνωση συμμετείχαν 22 σχολεία και 320 μαθητές και μαθήτριες από όλη την Ελλάδα. Οι αγώνες περιλάμβαναν επτά αγωνίσματα, Debate (Διττοί Λόγοι), Group Discussion (Ομαδική συζήτηση), Impromptu (Αυθόρμητος Λόγος), Original Oratory (Προτρεπτικός Λόγος), Oral Interpretation of Literature (Εκφραστική ανάγνωση), Duet Acting (Υποκριτική για δύο πρόσωπα) και Monologue (Μονόλογος). Στόχος του Διαγωνισμού ‘SPEAK LAB ORATORY GAMES’ είναι η ενασχόληση με τη ρητορική και  η ανάπτυξη δεξιοτήτων που είναι προαπαιτούμενες για τις σύγχρονες προκλήσεις και ανάγκες, όπως η ενεργός πολιτειότητα, η συγκρότηση ολόπλευρα ανεπτυγμένων προσωπικοτήτων, το πλούσιο γνωστικό επίπεδο, η κριτική σκέψη και γλωσσική επάρκεια, ώστε να είναι σε θέση οι έφηβοι με σαφήνεια και ακρίβεια να διατυπώνουν τις σκέψεις τους και μάλιστα, όχι μόνο στην μητρική τους γλώσσα, καθώς η παγκοσμιότητα της εποχής μας απαιτεί την αποτελεσματική επικοινωνία και σε άλλες γλώσσες. Η δραστηριότητα συνδέεται με το πρόγραμμα σπουδών της Αγγλικής Γλώσσας, ενώ επιδιώκει και επιτυγχάνει τη βελτίωση της γλωσσικής επάρκειας των μαθητών μέσω της ενεργητικής ακρόασης, της εκφραστικής ανάγνωσης και της δημιουργικής γραφής.

Κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού, η ομάδα των επτά ενθουσίασε κοινό και κριτές με  τις ικανότητές τους στη ρητορική και απέσπασε επαίνους από όλους τους παρευρισκόμενους  για την άψογη εμφάνιση και το ήθος που επέδειξε. Το Σάββατο 20/4, με τη λήξη των αγώνων ανακοινώθηκαν και απονεμήθηκαν τα βραβεία στους συμμετέχοντες. 

1ο βραβείο Debate (Διττών Λόγων): Λαμπροπούλου Αικατερίνη, Μπέης Ιάσονας- Παναγιώτης, Ράπτης Αλέξανδρςο και Μήτσιος Μάριος

1o Βραβείο Impromptu (Αυθόρμητος Λόγος)- Μπέης Ιάσονας-Παναγιώτης.

2o Βραβείο Impromptu (Αυθόρμητος Λόγος)- Πανταζή Δανάη

3o Βραβείο Impromptu (Αυθόρμητος Λόγος)- Λαμπροπούλου Αικατερίνη

1o Βραβείο Original Oratory (Προτρεπτικός Λόγος)- Μήτσιος Μάριος

2o Βραβείο Group Discussion (Ομαδική συζήτηση)- Πανταζή Δανάη

1o Βραβείο Oral Interpretation of Literature (Εκφραστική ανάγνωση)- Ράπτης Αλέξανδρος

1o Βραβείο Duet Acting (Υποκριτική για δύο πρόσωπα)- Δημητριάδης Θωμάς και Σπανιά Θεοφανία-Περιστέρα

 1o Βραβείο Monologue (Μονόλογος)- Δημητριάδης Θωμάς

2o Βραβείο Monologue (Μονόλογος)- Σπανιά Θεοφανία-Περιστέρα

Η εμπειρία της συμμετοχής για πρώτη φορά του σχολείου μας στον 2o Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ρητορικής στα Αγγλικά ‘SPEAK LAB ORATORY GAMES’ ήταν πολύτιμη και απέδειξε τις δυνατότητες που έχουν οι μαθητές και μαθήτριές μας για πανελλήνιες διακρίσεις. Είχαν επίσης την ευκαιρία να συναγωνιστούν με άλλα σχολεία και να διακριθούν, ώστε να ανταμειφθούν η επιμονή, ο κόπος, το ταλέντο και οι δεξιότητές τους. Ο Διευθυντής Ευθύμιος Κουφογιάννης και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου συγχαίρουν θερμά τις μαθήτριες και τους μαθητές, που συμμετείχαν στον διαγωνισμό και έφεραν στο σχολείο μας τόσο σημαντικές διακρίσεις. Επίσης, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τα Εκπαιδευτήρια N. Μπακογιάννη και ιδιαίτερα τις κ.κ. Κουκουλά Ευαγγελία και Καρδουλάκη Μαρία,  καθώς και όλη την ομάδα των εκπαιδευτικών του ξενόγλωσσου τομέα των Εκπαιδευτηρίων για την άψογη διοργάνωση και τη φιλοξενία τους. Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί για την προετοιμασία των μαθητών-τριών και ταυτόχρονα κριτές στους αγώνες ήταν η κα Πουλιάνα Λουίζα, ΠΕ06 (Αγγλικής) και η κα Τσιάκα Ζωή, ΠΕ06 (Αγγλικής). Επίσης, στην προετοιμασία των μαθητών-τριών συνέβαλε η κα Ζήση Στεργιανή, ΠΕ02 (Φιλόλογος) με την πολύτιμη εμπειρία της σε διαγωνισμούς ρητορικής.

Το εγχείρημα προς ένα κοινό σκοπό, η πίστη στις ικανότητες, η επιμονή και ο κόπος των μαθητών-τριών μας αποδεικνύει ότι “Teamwork makes the dream work’ (by John C. Maxwell).